piątek, 26 grudnia 2014

Na początek

Cześć!

Ten post jest moim pierwszym postem na tym blogu i na jakimkolwiek blogu (jak na chwilę obecną). Opowiadanie, które będzie tu dodawane jest wytworem mojej wyobraźni i jak na razie nie zanosi się, abym miała zamiar, chęć i odpowiednią osobę do tego, by pisać to ff w jakimś duecie (o ile można to tak nazwać). Jest to moje pierwsze fanfiction, tak więc mam nadzieję, że nie będzie katastrofy. Opowiadanie, które będę tu publikować na pewno będzie na temat One Direction. Możliwe, że gdzieś wyskoczą jakieś inne gwiazdy, ale jak na razie pozostaję przy 1D. Nie napiszę jeszcze na temat, którego z chłopaków będzie to ff, bo będzie trochę na temat każdego, ale na jednym z nich skupię się bardziej (oczywiście teraz nie powiem, aby was trzymać w napięciu). Niedługo pojawi się prolog oraz bohaterowie. Jeszcze nie wiem jak to wszystko wyjdzie w praniu, ale kolejne posty postaram się dodawać co 3-5 dni, w zależności od zainteresowania i długości poprzedniego rozdziału. Jeżeli byłyby jakieś komplikacje postaram się was ostrzegać w miarę możliwości.

NA WSTĘPIE CHCĘ RÓWNIEŻ ZAZNACZYĆ, ŻE NIE ŻYCZĘ SOBIE JAKIEGOKOLWIEK KOPIOWANIA, CZY TŁUMACZENIA MOJEGO OPOWIADANIA BEZ WCZEŚNIEJSZEJ KONSULTACJI TEGO ZE MNĄ I MOJEJ ZGODY.

Chcę dodać również, że prawdopodobnie będę dodawać cytaty z różnych źródeł i te źródła będą uwzględnione ponieważ warto okazywać szacunek każdej pracy bez względu na czym polega, czy kto ja wykonuje.

Poszukuję również osoby, która mogłaby stworzyć dla mnie szablon ;)

kontakt ze mną jest dostępny drogą elektroniczną : until.u.see.me@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz